Nový projekt: Padnoucí košile pro hubené muže John & Paul

IMG_3837
Do Vánoc zbývá 14 dní a kromě toho, že se kola Gentleman Store točí na plné obrátky, jsme stihli spustit nový projekt John & Paul. S kolegou jsme na něm pracovali od února a nyní jsme se konečně dostali do fáze, kdy můžeme jít s kůží na trh.

Pro nedočkavé – předprodejní stránku John & Paul naleznete ZDE.

O co jde?

J&P_ZAKLADNI_LOGOTYP copy

Spouštíme novou firmu, internetový obchod a značku košil John & Paul. Zatím ve formě předprodeje – tzn. za zvýhodněnou cenu si můžete předobjednat košili s tím, že ji dostanete za 6 týdnů od skončení předprodeje. Zároveň nám pomůžete uvést tento projekt v realitu.

Vyrábíme konfekční košile pro hubené muže. Pokud znáte běžné číslování S, M, L nebo číslování dle velikosti krku 39, 40, 41 a tak dále, budete u nás možná překvapeni. Nabízíme totiž 4 unikátní střihy – Superhubeňour, Hubeňour, Sportovec a Chlap jako hora, ve 3 výškách – Malý, Střední a Vysoký. To nám dohromady dává celkem 12 velikostí, které by měly výborně padnout většině hubených mužů.

4 důvody, proč jsou naše košile lepší

1) Lépe sedí. Díky unikátnímu systému 12 velikostí je větší šance, že najdete přesně tu správnou košili pro svoji tělesnou konstituci.
2) Kvalitní látky. Všechny naše košile jsou ze 100% dvojmo skané bavlny v kvalitě 80–120’s. Takovou kvalitu spíše najdete u košil na míru.
3) Česká výroba. Košile vyrábíme na Moravě, proto nemusíte mít výčitky, že vaši košili vyrábělo dítě někde v Bangladéši. Pro nás to znamená mnohem větší kontrolu kvality a výrobního procesu.
4) Dostupná cena. Prodáváme za rozumné ceny, abyste si nemuseli vyčítat, že jste košili koupili za plnou cenu, když se všude válejí poukazy na slevu. Běžná cena je 1 190 Kč, v předprodeji dokonce 1 000 Kč.

IMG_3934

Náš příběh

Na začátku letošního roku jsem měl období, kdy se na mě obrátilo několik lidí s tím, zda-li s nimi nebudu spolupracovat. Honza Moravčík byl mezi nimi také. Padli jsme si do noty a dali se do práce na košilovém projektu.

Zaletěli jsme na veletrh do Francie, pokusili se zvítězit v podnikatelské soutěži, odjeli spolu na dovolenou a celou tu dobu spolupracovali na dálku, protože Honza pobývá v Uherském Hradišti a já v Praze. Vyrobili jsme několikero verzí vzorků, které jsme průběžně testovali, až jsme se dostali do finále a mohli spustit předprodej.

IMG_4022

Řada je na vás

Teď ale potřebujeme vaši pomoc. Všechny další nezbytné informace byste se měli dozvědět přímo na stránkách John & Paul, já bych na Vás měl jen osobní apel.

Pokud o koupi košile reálně uvažujete, jděte prosím do toho. Ideálně co nejdřív, abyste nám trochu ulevili od stresu. Pokud si třeba nevíte rady, jakou velikost zvolit, obraťte se na mě, nebo to prostě zkuste. Vyměnit (nebo vrátit peníze) ji můžeme vždycky.

Případně se stavte tento pátek od 16–20 hodin v HUBu v Praze na Andělu a vyzkoušejte si košile naživo. Budu tam na vás čekat. Můžete se připojit k události na Facebooku.

Comments

  1. Ondřej Nádvorník

    Jen malá rada, jemnost bavlny se neuvádí v Tops jednotkách (to je jemnost vlny) ale v Tex. Sráží to ak váš projekt pro všechny kdo o textilu něco vědí, je to škoda.

  2. OFV

    Nejsem hubený, potřebuji kratší rukáv a značnou velikost kolem krku – takže v systému nabízených dvanácti velikostí bych si nevybral a ani k této klasifikaci nemám důvěru. Jako výhodnější podnikatelský projekt místo tohoto “košilového McDonalda” bych považoval ušití košile na základě udání několika exaktních měr (třeba zaslaných elektronicky) s tím, že pak zákazníkovi výrobek sedne správně a ne, že se budete ex post dohadovat o tom, že on se vidí jako “vysoký superhubeňour” a ve vaší kalkulaci je zatím “střední hubeňour”, kterému po dopnutí knoflíčku u krku povylezou oči…

  3. Martin

    Mam několik osobních poznámek. V úvodu řeknu, ze vám velmi fandím, přeji uspech a asi nějakou kosili zkusím.

    1. Kdyz vezmu svoji postavu a své presne míry, tak presne na svoji postavu tam kosili nenajdu. Bud bude skrtit, nebo bude moc volna na hrudi a naopak. Takze jedine zkusit formou pokus omyl.

    2. Nemate tam vubec délky rukavu, coz byva docela často problém, takze tady nevím jak to chcete resit vubec, i kdyz je mi jasny, ze to je jen jakýsi úvod a věci se jeste budou doladovat.

    3. I kdyz název pusobi trosku krecovite, myslím, ze to je dobre zvolené, i pro případnou zahraniční klientelu. Navic se mi libí design loga.

    4. Nevím, jestli názvy typu postav jsou zvoleny vhodne, osobně bych volil jine názvosloví, i kdyz moc nevím jaké, ale nepřijde mi to moc ideální. Ale třeba tahle odlehcena forma nazvu bude plus, kdo vi. Osobně bych se toho bal. Plus bych dal na cedulku i anglicky překlad, ale to je asi také otázka první sériové výroby. Anglicky překlad bude cekat jiste i internetové stránky.

    Ačkoliv to mohlo vyznit kriticky, neni to tak mysleno, jsou to jen me postřehy, kterých by bylo mnohem víc, ale je mi jasny, ze tohle neni finální podoba, takze by to bylo zbytečné.
    Libi se mi par vzoru latek a pravděpodobně kosili vyzkousim, jen jeste teda nevím kdy a jakou velikost:-).

    Mnoho zdaru.

  4. Václav

    Líbí se mi nápad nabídnout košile, které svým střihem respektují potřeby zákazníka, navíc jsou z dobrého materiálu a za příjemnou cenu. Ovšem podobně jako mí “předřečníci” přemýšlím, co si v reálu pod zmíněnou tabulkou velikostí představit. Příkladem: Kupuji košile s velikostí/obvodem límce 40 cm, na výšku mám 174 cm, přes hrudník 105 cm, v pase 91 cm…

    Upřímně, více mi vyhovuje způsob, kdy jsou výrobcem zmíněny i reálné míry košile (přes hrudník, v pase, délka rukávu, popřípadě i ramene, celková délka od límečku ke spodnímu lemu), abych měl bližší představu, “do čeho jdu”. (To z těch u nás běžně dostupných splňuje, co se týče množství uváděných informací, např. německá Eterna, Olymp, Marvelis, apod., nebo, co se týče známějších anglických zástupců, pak např. T. M. Lewin, Harvey & Hudson, Emmett či Turnbull & Asser ad.)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *